Welkom in De Sportwaard

Nieuws

Welkom in De Sportwaard

Nieuwbouw1.jpg

Eindelijk is het zover.. We nodigen u van harte uit in De Sportwaard!

Op 4 november 2021 nemen we De Sportwaard in gebruik. Hier allerlei praktische informatie voor uw eerste bezoek aan de nieuwe accommodatie!

Allereerst; WELKOM!

Het terrein rondom De Sportwaard is nog niet geheel gereed. Dit betekend dat alle bezoekers t/m 17 november 2021 via de achter ingang ons pand dienen te betreden. Onder de luifel kunt u via de deuren naar binnen. U loopt dan door onze horeca naar de receptie.

Maakt u voor de eerste keer gebruik van ons zwembad? Meldt u dan bij de receptie.
- Hier kunt u een ticket/abonnement kopen die u toegang verschaft tot het zwembad of;
- Uw nog geldige abonnement om laten zetten op een polsband. U levert de magneetkaart in en ontvangt van ons kosteloos een nieuwe polsband met abonnement.
- Met uw polsband bedient u het tourniquet welke u toegang geeft tot de omkleedfaciliteit.
- Met uw polsband bedient u tevens de kluiskastjes waar u gratis gebruik van kunt maken. (Het is niet toegestaan kleding in de omkleedfaciliteiten te laten hangen.)
- Uw polsband neemt u mee tijdens het zwemmen.
- Na afloop bedient u opnieuw de kluiskastjes, kleed u zich om en verlaat u het zwembad gedeelte via de tourniquets.

Heeft u een polsband met abonnement? Dan hoeft u niet meer langs de receptie maar kunt u bij binnenkomst direct via de tourniquets naar het zwembad toe.

Wij hebben een geheel nieuwe horeca. Waar u voor, tijdens (in het zwembad) of na uw activiteit gebruik van kunt maken. Let wel; hier is een geldige QR-code verplicht.

Maakt u voor de eerste keer gebruik van de sporthal of vergaderzaal? Meldt u dan even bij de receptie. Een medewerker geeft u meer informatie/wijst u de weg.

Namens Sportfondsen Zaltbommel wensen wij iedere belangstellende een energieke toekomst in De Sportwaard! #sportfondsengeeftenergie

Cookies op onze website

Deze website maakt gebruik van cookies om de nodige websitefuncties te bieden. Om de websitenavigatie en jouw online ervaring te verbeteren, websiteverkeer, gebruik en interactie te analyseren en om te helpen bij onze marketing- en advertentie-inspanningen.